NEGRA - LJUBAV NA ROCK N ROLL NAČIN 1982

01 - Ljubav na Rock'n'Roll nacin
02 - Zivis u iluzijama
03 - Zaboravljas              
04 - Bugi vugi za Zoranovu mamu
05 - Ponovo s tobom          
06 - Sto bas ja
07 - Potrazi me            
08 - Mali moj
09 - Soba 105



















Broj komentara: 6:

  1. a,joooj,sta da kazem na ovo...,toliko dugo trazim ovaj album da sad ne mogu da vjerujem da je tu :) NAJLJEPSE HVALA

    OdgovoriIzbriši
  2. super ste i jedna molba dal mozete postaviti jos albuma od bijeloga dugmeta molim vas pozzzzzzzzzzz

    OdgovoriIzbriši
  3. Obnova linka za Negru!

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh, plz ponovo. Obnova, molim. Link ne radi, ali ako još jednom pokušate vjerujem da ću uspjeti preuzeti. Tko bi rekao da ću ovu stvar teže skinuti nego sam "Radio - Rampampila (1981)". :)

    OdgovoriIzbriši

Želiš Reupload,Novi Album,Pretplati Se Na PATREON I Podrži Blog.Motiviraj Me.Hvala Unaprijed.